Rezervace schůzky
Butiky

Praha, Brno, Ostrava

alo-logo
0
0 Kč

FAQ - často kladené otázky

VÝBĚR ŠPERKU

 

Rozhodli jste se obdarovat vaši milovanou osobu diamantovým šperkem a nevíte si rady s výběrem vhodného diamantu? Ať už se jedná o zásnubní prsten, diamantové náušnice nebo luxusní náhrdelník, ukážeme vám, na co se před samotným nákupem zaměřit. Více v sekci Průvodce výběrem diamantu.

V našich špercích najdete zasazené pouze ty diamanty, které splňují nejnáročnější požadavky. Ty nejkvalitnější diamanty nakupujeme na prestižních světových burzách ve vyhlášených centrech světového diamantového trhu. Každý diamantový šperk od ALO je samozřejmě opatřen certifikátem pravosti. 

Tento dokument je pro diamant stejně důležitý jako rodný list pro člověka nebo zápis do katastru nemovitostí pro rodinný dům. Jsou v něm zaznamenány jedinečné vlastnosti drahokamu, velikost, barva a další charakteristiky. Certifikát současně ověřuje, že diamant byl získán legální cestou.

U diamantů o váze od 0,30 karátu od nás navíc získáte také certifikát pravosti od nezávislé mezinárodní gemologické laboratoře ve Spojených státech G.I.A. - jedné z nejuznávanějších gemologických institucí na světě, HRD (Hoge Raad voor Diamant - Diamantový koncil), EGL USA (Evropská gemologická laboratoř Spojených států amerických) a nebo IGI (Mezinárodní gemologický institut).

Každý ALO šperk je ze 14 nebo 18karátového žlutého, bílého nebo růžového zlata.

Stáhněte si list velikostí prstenu. Přiložte svůj současný prsten (nebo prsten vaší snoubenky) na vytištěný papír a najděte nejlepší shodu krytí vnitřního průměru s vyobrazenou velikostí. Číslo nad kružnicí představuje velikost vhodného prstenu.

Jako přímí výrobci můžeme nabídnout možnost úpravy šperku na míru podle vašich představ. Pro upřesnění ceny, možnosti výroby a dalších detailů nás kontaktujte na posta@alo.cz . Doba výroby šperku na zakázku je vždy individuální a je ovlivněna celkovou náročností, dostupností kamenů atd.

U personalizovaných šperků je doba výroby 2 týdny. U složitějších šperků je vždy individuální, při zadání zakázky do výroby jste vždy informováni o předběžném termínu dokončení výroby. V nenadálých situacích, např. kdy čekáme na specifické kameny, může dojít k prodloužení termínu. Vždy jste průběžně informováni.

 

DOPRAVA A PLATBA

 

Objednávku můžete zaplatit:

1. bezhotovostně bankovním převodem, objednávka bude vyřízena a odeslána po obdržení platby na náš účet;

2. bezhotovostně platební kartou, rychlým převodem a Google Pay prostřednictvím platební brány PayU;

Ne, osobní odběr objednávky na jedné z našich prodejen možný není. Je-li však šperk skladem na dané prodejně, můžete si ho tam skrze e-shop zarezervovat přímo k vyzvednutí. Informaci o dostupnosti na prodejně naleznete v detailu šperku pod tlačítkem přidat do košíku.

Ano, šperky posíláme do celého světa. Standardní dopravné i balné v rámci České republiky a Slovenské republiky je zdarma. Pokud máte zájem o zaslání šperku mimo ČR a SK, kontaktujte nás na email: info@alo.cz nebo zapište svůj požadavek do komentáře při vyplnění objednávky, pro upřesnění vás budeme kontaktovat zpět.

Ano, pouze však šperky dostupné skladem na této prodejně. Informaci o dostupnosti naleznete na detailu daného šperku pod tlačítkem „přidat do košíku“. Pokud je šperk na dané prodejně dostupný stačí vybrat prodejnu a vyplnit detaily rezervace.

Šperky ALO vám doručíme v České republice a Slovenské republice ZDARMA, kam si jen budete přát. 

U každého šperku najdete informace o jeho skladové dostupnosti. U šperků skladem je obvyklá doba doručení 2-5 pracovních dnů. V případě platby bankovním převodem bude objednávka vyřízena a odeslána po obdržení platby na náš účet.

O všem vám dáme včas vědět na e-mail – objednávku potvrdíme, zašleme e-mail o předání objednávky dopravci – s odkazem pro sledování zásilky. Dopravce vás poté bude kontaktovat o přesném termínu doručení objednávky

Luxusní dárkové balení je u nás samozřejmostí. Šperky ALO vám zabalíme do dárkové krabičky a taštičky.

 

REKLAMACE, VRÁCENÍ, VÝMĚNA

 

Pro reklamaci šperku vyplňte reklamační formulář, který je ke stažení  ZDE , a zašlete jej elektronickou poštou na adresu info@alo.cz, nebo vytiskněte a zašlete společně s reklamovaným produktem, jeho certifikátem a číslem objednávky na adresu OLA online s.r.o., Na Maninách 1040/14, Praha 7, PSČ 170 00. Doporučujeme k reklamovanému produktu přiložit vždy kopii dokladu o zakoupení produktu. Více o podmínkách reklamace najdete v Obchodních podmínkách.

Pokud se rozhodnete pro vrácení šperku, můžete tak učinit do 14 dnů od jeho převzetí. Pro vrácení můžete využít Formulář pro odstoupení od Kupní smlouvy, který je ke stažení ZDE . Odstoupení musí být odesláno na e-mailovou adresu info@alo.cz nebo poštovní adresu European Diamonds Group s.r.o., Na Maninách 1040/14, Praha 7, PSČ 170 00. Předmětný produkt jste povinen vrátit nejpozději do 5 dnů ode dne odstoupení na adresu OLA online s.r.o., Na Maninách 1040/14, Praha 7, PSČ 170 00. Kupní cena bude vrácena bezhotovostním převodem na váš účet do 14 dnů od obdržení vráceného produktu. Více o podmínkách vrácení najdete v Obchodních podmínkách

Výměnu šperku umožňujeme ve lhůtě 14 dnů od převzetí, a to pouze za šperk stejné nebo vyšší hodnoty. Pro výměnu šperku můžete využít Formulář pro výměnu, který je ke stažení ZDE . Více o podmínkách výměny najdete v Obchodních podmínkách.

V případě zájmu o úpravu šperku nás nejdříve kontaktujte na e-mailovou adresu info@alo.cz. Pro úpravu šperku můžete využít Formulář pro úpravu, který je ke stažení ZDE . Více o podmínkách úpravy najdete v Obchodních podmínkách.

Zlatníci v našem ateliéru vám bezplatně zvětší či zmenší prsten o 2-3 velikosti. Úprava velikosti prstenů standardně trvá 2-3 týdny. Pokud má prsten specifický design a nelze proto provést zmenšení nebo zvětšení běžným postupem, vyrobíme vám prsten nový. V takovém případě může být lhůta pro dodání delší. U některých designů je při zvětšení prstenu potřeba přidat zlato nebo další kámen. V takových případech bude cena navýšena o příslušnou částku. Možnost úpravy velikosti zdarma nebo výměnu za velikost jinou platí jen pokud je prsten nepoužívaný, ještě nenošený.

 

PÉČE, SERVIS, ZÁRUKA

 

Aby si váš nový klenot udržel co nejdéle svou krásu a své specifické vlastnosti, věnujte, prosím, pozornost instrukcím v sekci Péče o šperky.

Klenoty vyžadují průběžnou péči. Aby váš šperk značky ALO vypadal stále jako nový, doporučujeme nechat ho jednou ročně odborně vyčistit a zkontrolovat v našem kreativním ateliéru ALO. Zkušení odborníci dají vašemu klenotu tu nejlepší péči a prověří, zda uchycení drahých kamenů nevykazuje žádné poškození.

Na šperky ALO je poskytována dvouletá záruka dle platných českých zákonů. Nevztahuje se ale na mechanická poškození a znehodnocení šperku nevhodným zacházením. Záruka propadá provedením úprav šperku mimo servisní oddělení ALO.