Kariéra v ALO DIAMONDS

Proč se přidat právě k nám?

  • Získáte práci v přátelském a dynamickém týmu s možností profesního růstu.
  • Poskytneme Vám zázemí silné české značky s tradicí.
  • Budete pracovat v příjemném prostředí plném nejluxusnějších šperků.

Zaujala Vás naše nabídka?

Pošlete životopis s aktuální fotografií na kariera@alo.cz. V přiloženém motivačním dopise popište, o jakou pozici se zajímáte a proč právě o ni, a také možné datum Vašeho nástupu. Do našeho týmu hledáme zkušené profesionály i absolventy, kteří se chtějí uplatnit v následujících oborech:

  • Síť butiků (obchod)
  • Výroba a design šperků (umělecké profese, výrobně provozní management)
  • Management, administrativa a provozní podpora (HR, IT, finance, marketing)

Nenašli jste odpovídající pozici, ale přesto chcete v ALO diamonds pracovat? Pošlete nám CV, abychom Vás mohli v případě otevření vhodné pracovní pozice kontaktovat.

Těšíme se na případné setkání!

O ALO diamonds ve dvou minutách

Volná pracovní místa v ALO diamonds

  • Design Project Administrator
  • Controller Junior
  • Key Account Manager
  • Product Master Data Administrator
  • Sales Professional v Brně
  • Junior PR Manager
  • HR Specialista/HR Specialistka
  • Operátor 3D tiskárny a grafik
Zavřít

Design Project Administrator

Baví vás projektové vedení? Láká vás svět diamantů? Máte estetické cítění? Pak hledáme právě vás.

  • Co bude vaší pracovní náplní:
  • Samostatně vést proces vývoje nových designů a zajištění jejich realizace ve výrobě
  • Zadávat objednávky pro prvovýrobu
  • Konzultovat se špičkovými designery
  • Připomínkovat návrhy a komunikovat s CAD designery
  • Podílet se na realizaci uměleckých návrhů
  • Spolupracovat s výrobním oddělením a oddělením designu
  • Co by vám nemělo chybět:
  • SŠ vzdělání, VŠ výhodou
  • Cit pro design a fashion
  • Znalost oboru šperkařství výhodou
  • Organizační dovednosti
  • AJ na velmi dobré úrovni
  • Prostorová představivost, tvořivý přístup a estetické cítění
  • Co můžete očekávat od nás:
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Možnost podílet se na vytváření krásných věcí s trvalou hodnotou
  • Kreativní práci s možností osobní realizace
  • Stabilní zaměstnanecký poměr v úspěšné české společnosti
  • Možnost kariérního i osobního růstu
  • Zaměstnanecké benefity (stravenky, multisport karty, zaměstnanecké slevy)

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Controller Junior

  • Náplň práce:
  • Sledování a kontrola firemních nákladů, plateb, výdajů, závazků
  • Kontrola a schvalování faktur
  • Objednávky materiálů v zahraničí
  • Plánování, dohled a kontrola pravidelných inventur, analýza skladových zásob aj.
  • Kontrola finančních transakcí mezi mateřskou firmou a pobočkami
  • Pravidelný reporting managementu společnosti, každodenní komunikace s finančním ředitelem
  • Požadujeme:
  • Vysokoškolské vzdělání magisterské úrovně
  • Analytické myšlení
  • Výborná znalost práce s MS Office, zejména MS Excel, podmínkou
  • Zkušenosti v oblasti controlingu výhodou
  • Znalost anglického jazyka výhodou
  • Komunikační dovednosti na vysoké úrovni
  • Schopnost samostatné i týmové práce
  • Spolehlivost, přesnost, pečlivost, důslednost, proaktivita
  • Nabízíme:
  • Perspektivní práci v české společnosti
  • Podíl na tvorbě firemních procesů
  • Možnost seberealizace a dalšího profesního růstu
  • Zaměstnanecké benefity
  • Nástup ihned, nebo podle dohody

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Key Account Manager

V ALO diamonds rozšiřujeme náš tým Private Client Services v Čechách i na Slovensku. Hledáme výraznou, kultivovanou a zralou osobnost s obchodním duchem, s dlouhodobou obchodní praxí (ve finanční sféře, v obchodě s luxusními a privátními službami či zbožím) s osobním obchodním vztahem se svými klienty. Posilujeme tým v regionech – západní Čechy, severní Čechy, Morava, na Slovensku v Bratislavě a na východním Slovensku.

  • Pracovní náplň:
  • Akvizice a vyhledávání klientů na základě osobních vazeb a příležitostí (nikoli „studená akvizice“)
  • Prodej luxusního zboží
  • Prohlubování a udržování vztahu s klienty
  • Účast na společenských akcích a komorních eventech
  • Samostatná činnost s vlastní odpovědností za výsledek
  • Nabízíme:
  • Působení ve stabilní a tradiční česko-slovenské společnosti
  • Práce s velmi luxusním zbožím
  • Osobní realizace a rozvoj
  • Home-office a vlastní organizace pracovního času
  • Účast na výjimečných společenských událostech
  • Motivační finanční ohodnocení v závislosti na obchodních výsledcích
  • Zaměstnanecké výhody společnosti
  • Podílení se na budování značky společnosti

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Product Master Data Administrator

Do našeho týmu hledáme kolegu s velmi dobrou znalostí Excelu na pozici Master Data Administrator.

  • Co od vás budeme očekávat:
  • výbornou znalost práce na PC
  • pokročilou znalost Excelu
  • znalost SQL bude vaší výhodou
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem - administrátor pro zahraniční pobočky
  • schopnost pracovat v procesně orientovaném prostředí
  • znalost fungování podnikových informačních systémů výhodou
  • znalosti z oboru zlatnictví výhodou
  • orientaci na výsledek
  • proaktivní přístup
  • samostatnost a pečlivost
  • Čemu se u nás budete věnovat:
  • správě podnikového informačního systému (údaje o materiálu a jeho vlastnostech, receptury, hotové výrobky)
  • účasti na projektech (např. implementace nového podnikového informačního systému)
  • komunikaci s kolegy z výroby a zákaznického servisu
  • Co můžeme nabídnou vám:
  • pracovní pozici v prosperující české společnosti
  • možnost osobního a profesního růstu
  • zaměstnanecké benefity
  • nástup možný ihned, případně dohodou

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Sales Professional v Brně

Pokud vás láká prodávat ty nejkrásnější šperky, které vznikají v kreativním ateliéru a klenotnické dílně přímo v Praze, staňte se naší/m Sales Professional.

  • Co byste měl/a mít:
  • Především loajalitu a spolehlivost
  • Pozitivní a příjemný přístup ke klientům i kolegům v týmu
  • Obchodní a komunikační dovednosti na vysoké úrovni
  • Vyzrálost v přístupu k práci a zodpovědnost za výsledky
  • Časovou flexibilitu
  • Ochotu učit se, pracovat na sobě a pravidelně se vzdělávat
  • Praxi a zkušenosti v oblasti prodeje luxusního produktu výhodou
  • Komunikativní znalost cizího jazyka výhodou
  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Reference od předchozího zaměstnavatele a čistý trestní rejstřík
  • Co můžete očekávat od nás:
  • Zajímavou práci s krásnými šperky v luxusním prostředí našeho butiku v OC Olympia
  • Možnost nahlédnout do světa šperků
  • Motivující finanční ohodnocení
  • Propracovaný systém školení a vzdělávání v oblasti prodeje
  • Možnost kariérního růstu
  • Zaměstnanecké benefity a elegantní uniformu
  • Zaměstnaní na hlavní pracovní poměr či dlouhodobou brigádu

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Junior PR Manager

Do našeho týmu hledáme komunikativního a kreativního kolegu/kolegyni na pozici PR Manažer/Manažerka. Láká vás oblast Luxury? Máte výborný psaný i mluvený projev v českém a anglickém jazyce? Chcete pracovat v česko-slovenské společnosti s jedinečným produktem? Pak hledáme právě vás.

  • Čemu se budete věnovat:
  • Koordinaci PR agentur v ČR a na Slovensku
  • Rozpracování PR strategie
  • Kampaním s cílem zvyšování positioningu svěřených značek
  • Návrhům a volbě témat a forem komunikace
  • Zajišťování mediálních výstupů ve všech media typech
  • Zodpovědnému vedení přehledu plnění kampaní
  • Zpracování podkladů pro média
  • Psaní článků, tiskových zpráv, advertoriálů apod.
  • Přepravě newsletterů, rozhovorů se zástupci společnosti, informačních a mediálních kitů
  • Interní PR komunikaci
  • Sponzoringu
  • Monitoringu výstupů
  • Zpracování reportů
  • Sledování svěřeného rozpočtu, včetně zodpovědnosti za něj
  • Co by vám nemělo chybět:
  • Min. SŠ vzdělání, VŠ vzdělání v oblasti žurnalistiky či marketingu bude vaší velkou výhodou
  • Zkušenosti v oblasti PR/marketingu nebo médií min 3 roky
  • Zájem o luxury segment
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Flexibilita, sebe-motivace, důslednost, samostatnost, spolehlivost
  • Výborná znalost ČJ a AJ
  • Znalost balíčku MS Office
  • ŘP
  • Můžete se těšit na:
  • Zajímavou práci ve stabilní a prosperující společnosti s exkluzivními produkty
  • Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity (stravenky, multisport karta, firemní slevy, flexibilní pracovní doba)
  • Možnost profesního růstu
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí v menším kolektivu

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

HR Specialista/HR Specialistka

Láká vás personalistika? Chcete pracovat v Česko-slovenské společnosti? Jste týmový hráč, který má radost z dobře odvedené práce? Pak hledáme právě vás.

  • Čemu se u nás budete věnovat:
  • Zajištění personální agendy
  • Podpoře manažerů a zaměstnanců v personálních otázkách
  • Spolupráci na různých HR projektech, př. optimalizaci a nastavení procesů, motivační program, spolupráce se školami
  • Náboru zaměstnanců do svěřených oddělení
  • Zajištění adaptačního programu nových zaměstnanců
  • Přípravě a administraci pracovně právních dokumentů
  • Komunikaci s úřady a dalšími institucemi
  • Spolupráci na přípravě podkladů pro mzdovou účtárnu
  • Spolupráci na výběrových řízeních s dodavateli služeb
  • Co by vám nemělo chybět:
  • Orientace v zákoníku práce
  • Zkušenost na obdobné pozici
  • Orientace v retailu velkou výhodou
  • Zkušenosti s náborem
  • Znalost procesů v oblasti HR a zkušenost s jejich zaváděním velkou výhodou
  • Výborné vyjadřovací schopnosti
  • Pečlivý přístup k práci
  • Empatický přístup
  • Můžete se těšit na:
  • Zajímavou práci ve stabilní a prosperující společnosti s exkluzivními produkty
  • Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity (stravenky, multisport karta, firemní slevy, flexibilní pracovní doba)
  • Možnost profesního růstu
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí v menším kolektivu

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Operátor 3D tiskárny a grafik

Láká vás 3D tisk? Chcete pracovat v Česko-slovenské společnosti? Umíte pracovat s grafickými programy? Pak hledáme právě vás.

  • Čemu se budete věnovat:
  • Zadávání dat pro 3D tisk a jejich administrace
  • Kontrola a editace grafických návrhů
  • Spolupráce s CAD designéry
  • Samostatné vytváření jednodušších 2D grafik
  • Obsluha gravírovacích strojů ve zlatnické výrobě
  • Co by vám nemělo chybět:
  • Vzdělání v oboru
  • Velmi dobrá znalost grafického editoru CorelDRAW
  • Znalost dalších grafických programů velkou výhodou
  • Zkušenost s 3D technologiemi a s 3D tiskem
  • Zkušenost s opracováváním kovů výhodou
  • Můžete se těšit na:
  • Zajímavou práci ve stabilní a prosperující společnosti s exkluzivními produkty
  • Odpovídající finanční ohodnocení a firemní benefity (stravenky, multisport karta, firemní slevy, flexibilní pracovní doba)
  • Možnost profesního růstu
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí v menším kolektivu

Strukturované CV s aktuální fotografií zasílejte na kontaktní e-mailovou adresu: HRmanager@alo.cz

Zasláním Vašeho životopisu vyjadřujete zároveň souhlas se zpracováním Vašich osobních dat dle Zákona č.101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.